مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-27اقتصادي

170 میلیارد تومان برای 2 طرح درمانی در سمنان هزینه شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تاکنون برای تکمیل دو طرح شامل بیمارستان سوانح سوختگی و مرکز تخصصی درمان سرطان سمنان 170 میلیارد تومان هزینه شده است.

- ، محمد حمیدی ظهر چهارشنبه در بازدید از بیمارستان سوانح سوختگی و مرکز تخصصی درمان سرطان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: این بیمارستان در فضایی به مساحت 13 هزار متر مربع بنا شده است.

وی افزود: بیمارستان سوانح سوختگی و مرکز تخصصی درمان سرطان دانشگاه علوم پزشکی سمنان شامل دو بخش تخصصی است که در نوع خود ویژه بوده و در بخش سرطان دو بخش تشخیص و درمان تخصصی در دستور کار قرار دارد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه میزان اعتبار برآورد شده برای این پروژه 200 میلیارد تومان است که تاکنون 170 میلیارد تومان هزینه شده و حدود 30 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه نیاز است، تاکید کرد: پیش بینی می شود این طرح تا قبل از پایان سال به بهره برداری برسد.

حمیدی درباره پروژه فاز توسعه بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان نیز گفت: این پروژه به مساحت 9 هزار متر مربع در حال احداث است همچنین این طرح در مرحله اسکلت کاری قرار دارد که پیمانکار آن در حال انجام عملیات بوده و طی سه ماه آینده عملیات اسکلت کاری این پروژه به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 میلیارد تومان برای 2 طرح درمانی در سمنان هزینه شد

170 میلیارد تومان برای 2 طرح درمانی در سمنان هزینه شد