مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-04-27اقتصادي

مصرف نفتگاز یورو 4 در ایلام 60 درصد افزایش یافت


مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلام گفت: 35 میلیون لیتر نفتگاز یورو 4 در استان تامین و توزیع شده که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 60 درصدی ‏همراه بوده است.

- علی اصغر چاغروندی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 35 میلیون لیتر نفتگاز یورو 4 در استان تامین و توزیع شده که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 60 درصدی ‏همراه بوده است.

‏ وی افزود: سلامت مردم، حفظ محیط زیست، تأمین مطمئن، توزیع هوشمند و خدمت مطلوب به عنوان وظیفه و مأموریت اصلی این شرکت است، که در سرلوحه فعالیت ها قرار دارد، به طوری که علی رغم کمبود سهمیه استان، با تلاش منطقه بیش از دوبرابر ظرفیت و سهمیه نفتگاز یورو4 در استان جذب و توزیع شده است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی بیان کرد: بهای خرید نفت گاز معمولی با نفتگاز یورو 4 تفاوتی ندارد اما نفتگاز یورو 4 میزان آلودگی و درصد گوگرد کمتری نسبت به نفتگاز معمولی دارد و دارای نقش بسزایی در کاهش آلاینده های زیست محیطی است.

چاغروندی در پایان گفت: موقعیت مکانی، اطلاعات و جزییات نوع فرآورده جایگا ه ها به صورت کامل در اپلیکیشن پمپ بنزین یاب (سامانه باک) موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف نفتگاز یورو 4 در ایلام 60 درصد افزایش یافت

مصرف نفتگاز یورو 4 در ایلام 60 درصد افزایش یافت