مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-04-27سياسي

مسجد جامعه پرداز فرصتی برای به میدان آوردن ظرفیت های مردمی است


معاون سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری با بیان اینکه توانمدسازی مردم نقش موثری در محرومیت زدایی خواهد داشت گفت: مسجد جامعه پرداز فرصتی برای به میدان آوردن ظرفیت های مردمی است.

- ، وحید سعادت معاون سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در بازدید از دومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز با اشاره به اهمیت فعال سازی توانمندی های مردمی در توسعه روستایی، اظهار کرد: در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بحث به میدان آوردن مردم در تمام موضوعات محوریت داشت و اگر مسجدی که امام محله یا امام میانی با تمام مولفه هایی که می بایست داشته باشد، شکل گیرد و بتواند هدایت را به عهده گیرد نقش توانمند سازی مردم را با خود به همراه دارد.

وی افزود: توانمند شدن مردم بسیاری از مسائل را که ما امروز در آنها با چالش رو به رو هستیم برای حل مسائل هر منطقه که نیازمند حضور مردم هستیم، می تواند تسریع کند و انرژی بخش و امیدبخش باشد.

سعادت اشاره کرد: با توجه به اتصالی امام میانی که به امام کلان جامعه دارد می تواند هدایت را در موضوعات مختلف در عرصه های مختلف به عهده بگیرد.

معاون سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه توانمندسازی مردم نقش مؤثری در محرومیت زدایی خواهد داشت، تصریح کرد: مشکل اساسی ما در دوره های مختلف نهادسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد جامعه پرداز فرصتی برای به میدان آوردن ظرفیت های مردمی است

مسجد جامعه پرداز فرصتی برای به میدان آوردن ظرفیت های مردمی است