مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-04-27اقتصادي

کلاهبرداری با درج آگهی فروش حواله خودرو در اصفهان


رییس پلیس فتا استان اصفهان از دستگیری فردی که با درج آگهی جعلی فروش حواله خودرو 600 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

- ، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت دیوار به بهانه فروش حواله خودرو از آنها کلاهبرداری کرده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکیان با آگهی فروش حواله خودرو زیر قیمت بازار مواجه شده که برای خرید با آگهی دهنده تماس گرفته سپس وی به بهانه وجود مشتریان زیاد با ارائه شماره کارت مبلغ 30 میلیون ریال به عنوان بیعانه از آنها دریافت و سپس پاسخگوی آنها نبوده است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده نه تنها موفق به ملاقات با فروشنده و رؤیت حواله خودرو در زمان مقرر نشده اند، حتی از پاسخگویی به تماس آنها امتناع کرده و آگهی را حذف کرده است.

سرهنگ مرتضوی افزود: با بررسی مستندات و اظهارت شاکیان و انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد همچنین تاکنون مبلغ 600 میلیون ریال کلاهبرداری از مال باختگان برآورد شده است.

سرهنگ مرتضوی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم برای خرید یا پیش خرید کالای مورد نظرخود از سایت های متفرقه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با درج آگهی فروش حواله خودرو در اصفهان

کلاهبرداری با درج آگهی فروش حواله خودرو در اصفهان