مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-04-27اجتماعي

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال


کانون جهان گردی و اتومبیل رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، خانوادگی و گردشگری را در مسیر تهران تا ساری برگزار می کند.

- این رالی دو روزه با هدف ترویج سفرهای مسئولانه و ایمن، توسعه فعالیت های اتومبیل رانی در کشور، ایجاد شور و نشاط اجتماعی ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، توسعه فرهنگ رانندگی ایمن و حفاظت از محیط زیست در سفرهای خانوادگی و گروهی برگزار می شود.

رالی تور گردشگری تهران- شمال روز پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه 1401 با حمایت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در تهران آغاز می شود و روز جمعه 30 اردیبهشت ماه با معرفی برگزیدگان که بر اساس امتیازهای ثبت شده از سوی داوران و ناظران انتخاب خواهند شد در شهر ساری به کار خود پایان می دهد.

علاقه مندان برای شرکت در سطوح همگانی، پیشرفته و اختصاصی این رالی که به منظور جلب توجه عموم گردشگران و مسافران به محیط زیست و اهمیت حفظ و نگهداری از آن، جمله ما با طبیعتیم را به عنوان شعار خود انتخاب کرده است، می توانند تا روز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه از طریق نشانی اینترنتی www.

taci.

ir/rally به شکل آنلاین ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال