مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-04-27اقتصادي

امضای 28 قرارداد جمع آوری گازهای مشعل به ارزش یک میلیارد یورو


وزیر نفت مهم ترین دستاوردهای صنعت نفت دولت سیزدهم را در دیدار با رییس سازمان صدا و سیما تبیین کرد و گفت: به زودی تفاهم نامه ای با صدا و سیما برای فرهنگ سازی در زمینه مصرف انرژی امضا می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی در حاشیه دیدار با پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما اظهار کرد: در این نشست مجموعه ای از دستاوردهای وزارت نفت را در دولت سیزدهم ارائه دادیم که این شامل تأمین سوخت زمستانی در سال 1400 بود.

وی با بیان اینکه سازمان صداوسیما اطلاع رسانی بسیار خوبی در زمینه کاهش و بهینه سازی مصرف گاز داشت، ادامه داد: دستاوردهایی در حوزه سرمایه گذاری در صنعت نفت طی پارسال رقم خورد که جذب سرمایه های داخلی، همچنین سرمایه گذاری خارجی بخشی از آن بود.

وزیر نفت با تأکید بر صادرات نفت، میعانات گازی و فرآورده های نفتی افزود: انتظاراتمان از سازمان صداوسیما در این نشست بیان شد و امیدواریم در سال 1401 همکاری های بیشتری بین دو مجموعه اتفاق بیفتد و ما بتوانیم از ظرفیت صداوسیما استفاده کنیم.

*امضای تفاهم نامه با صداوسیما، به زودی اوجی بر ضرورت کاهش شدت مصرف انرژی تأکید کرد و گفت: با بحث فرهنگ سازی در این حوزه اتفاق های خوبی را پیش بینی می کنیم و به زودی تفاهم نامه ای با سازمان صداوسیما امضا خواهیم کرد و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 28 قرارداد جمع آوری گازهای مشعل به ارزش یک میلیارد یورو

امضای 28 قرارداد جمع آوری گازهای مشعل به ارزش یک میلیارد یورو