مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-04-27اقتصادي

لزوم ارائه گزارشی از وضعیت واحدهای تولیدی راکد توسط بانک ها


استاندار زنجان با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای تولیدی به دلایلی در تملک بانک ها قرار گرفته است، دستور داد، بانک ها گزارشی از این واحدها و همچنین تعداد و وضعیت واحدهای متوقف شده را تهیه و در جلسه بعد کارگروه ارائه کنند تا نسبت به تصمیم گیری در مورد آن ها اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار و مسائل و مشکلات چند واحد تولیدی مطرح و برای حل آن تصمیماتی اتخاذ شد.

استاندار زنجان بعد از بررسی مشکلات مطرح شده در مورد واحدهای تولیدی گفت: از جلسه آینده، یک ربع ساعت از جلسه باید اختصاص به بررسی مشکلات مطرح شده در جلسات قبل یابد تا نتیجه مصوبات جلسه و درصد عملیاتی شدن آن ها ارزیابی شود.

محسن افشارچی با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای تولیدی به دلایلی در تملک بانک ها قرار گرفته است، دستور داد، بانک ها گزارشی از این واحدها و همچنین تعداد و وضعیت واحدهای متوقف شده را تهیه و در جلسه بعد کارگروه ارائه کنند تا نسبت به تصمیم گیری در مورد آن ها اقدام شود.

وی ادامه داد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، محلی برای حل مشکلات تولید فراتر از حالت عادی و روال آرام و معمول قانون است و انتظار می رود مدیران نیز به این مسئله توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه گزارشی از وضعیت واحدهای تولیدی راکد توسط بانک ها

لزوم ارائه گزارشی از وضعیت واحدهای تولیدی راکد توسط بانک ها