مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-04-27ورزشي

سرگردانی هواداران آلومینیوم برای اعزام به تهران


هواداران آلومینیوم که با وعده اعزام به تهران برای تماشای بازی فینال جام حذفی جلوی ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک تجمع کرده بودند با سرگردانی و مشکلاتی مواجه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بازی فینال جام حذفی کشور بین دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران تاساعاتی دیگر برگزار می شود.

این دیدار پس از کش و قوس های فراوان و تایید و تکذیب ها، در نهایت مقرر شد با حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه آزادی تهران راس ساعت 20:30 امروز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه برگزار شود.

مسوولان باشگاه آلومینیوم در چندین نوبت با اطلاع رسانی و تشویق هواداران برای حضور در ورزشگاه در نهایت فوتبالدوستان اراکی را ترغیب کرد تا بلیت تهیه کنند و در ورزشگاه حضور یابند.

  مسوولان این باشگاه بارها و در مصاحبه های مختلف عنوان کرد که تماشاگران و عاشقان فوتبال در اراک را با توجه به دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا در راه رفتن به ورزشگاه آزادی همراهی می کند؛ به همین منظور از اعزام خبرنگاران و تماشاگران با اتوبوس و به صورت رایگان خبر داد.

مسوولان باشگاه در اطلاعیه ای که شب گذشته از طریق روابط عمومی منتشر شده گفته است: تماشاگران آلومینیوم اراک که برای حمایت از تیم در مسابقه فینال جام حذفی مقابل نساجی مازندران ثبت نام کرده اند، درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی هواداران آلومینیوم برای اعزام به تهران

سرگردانی هواداران آلومینیوم برای اعزام به تهران