مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-04-27سياسي

آموزش ویژه «عکاسی خبری» در شهرری برگزار شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با بیان اهمیت بروزرسانی دانش و اطلاعات خبرنگاری گفت: پس از فراخوانی رسانه ها به فریضه قطعی جهاد تبیین در برابر دشمن توسط رهبر انقلاب سومین جلسه آموزشی ویژه فعالان عرصه رسانه شهرستان ری با موضوع «عکاسی خبری» برگزار شد.

- سید حسن صفوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: دوره آموزش تکمیلی خبرنگاری با حضور فعالان عرصه رسانه شهرستان ری در فرهنگسرای ابوالفتوح رازی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری سومین جلسه این دوره با موضوع عکاسی خبری گفت: رهبر معظم انقلاب ملت، جامعه و رسانه ها را به فریضه قطعی جهاد تبیین در برابر دشمن فراخواندند و لذا برگزاری این دوره ها در دستور کار قرار گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به دو جلسه قبلی آموزش تکمیلی خبرنگاری با موضوع مقاله نویسی و سواد رسانه ای اشاره کرد و افزود: جلسه آموزش عکاسی خبری با حضور محمد نوروزی عکاس باسابقه مطبوعاتی و حدود 60 نفر از فعالان رسانه به مدت دو ساعت برگزار شد.

صفوی با بیان اینکه این موضوع عکاسی گستردگی خاصی دارد و بخش مهمی در رسانه است، با اعلام آمادگی اصحاب رسانه می تواند تا دو جلسه دیگر ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: دوره آموزش تکمیلی خبرنگاری در شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش ویژه «عکاسی خبری» در شهرری برگزار شد

آموزش ویژه «عکاسی خبری» در شهرری برگزار شد