مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-04-27سياسي

انسان معتقد زندگی هدفمندی دارد / غفلت مشکل اصلی انسان


باور به خدا انسان را هدفمند می کند و این احساس عزت را به آدمی می بخشد که پروردگاری دارد و در قرآن آمده افراد با ایمان از هیچ چیز نمی ترسند.

- ، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی، عصر چهارشنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) در جمع روزه داران اظهار داشت: راه های خداشناسی به تعداد نفوس انسان ها است ومسیر رسیدن به خداوند محدود نیست.

استاد حوزه علمیه قم گفت: خداوند از پیامبر می خواهد از مشرکان بپرسد چه کسی خورشید و آسمان را خلق کرده و چه کسی به آنها رزق داده است و این خداوند است که برای برخی رزق را گسترده و برای برخی تنگ می کند و همین رزق دلیل بر خداشناسی است.

حجت الاسلام رفیعی افزود: اگر از مشرکان پرسیده شود چه کسی از آسمان باران می فرسد و زمین را بعد از مرگ زنده می کند مشرکان در پاسخ می گویند خدا این کار را انجام می دهد که در این صورت می بایست به آنان بگوییم که باید شکرگذار خدا بود.

وی بیان داشت: دنیا محدود و بازیچه ای در اختیار انسان است و آدمی یک زندگی اصلی دارد که ماندگار و جاویدان است و این دنیا پلی برای رسیدن به دنیای آخرت است.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه ادامه داد: عمر انسان به سرعت سپری می شود و امام علی (ع) نیز فرمود برای قیامت آماده باشید؛ اما متأسفانه افرادی دنیا را برای مردم زیبا جلوه می دهند و قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان معتقد زندگی هدفمندی دارد / غفلت مشکل اصلی انسان

انسان معتقد زندگی هدفمندی دارد / غفلت مشکل اصلی انسان