مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-04-27سياسي

ایجاد امکانات رفاهی بیشتر برای زائران عتبات عالیات ایجاد شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ایجاد امکانات رفاهی و بهداشتی بیشتر برای زائران عتبات عالیات امری ضروری است.

- ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان اظهار داشت: ما هر کاری برای اهل بیت (ع) انجام دهیم برای خودمان مفید است چرا که قدم برداشتن در این مسیر توفیق می خواهد.

وی گفت: ایجاد امکانات بهداشتی برای زائران، حفظ و نگهداری اماکن ایجاد شده، هدایت کمک های مردمی به سمتی که مورد نیاز اماکن مقدسه است و آگاه سازی مردم از فعالیت های انجام شده از جمله مواردی که است که بیش از پیش باید به آن توجه شود.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر راه کربلا و عتبات برای مردم ایران و شیعیان دیگر کشورها باز شده است و مانورعظیم تشیع را در زیارت عتبات عالیات دنیا مشاهده می کند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: سال گذشته کمک های مردمی به ستاد بازسازی عتبات عالیات 18 میلیارد تومان بود که افزون بر 11 میلیارد آن کمک های نقدی بوده است.

جعفر عسگری با قدردانی از حمایت های امام جمعه اصفهان از این ستاد، گفت: به غیر از نذورات نقدی و غیر نقدی، سهم تعهدات استان اصفهان در ساخت ضریح و مفروش کردن حرم ائمه اطهار علیهم السلام 29 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امکانات رفاهی بیشتر برای زائران عتبات عالیات ایجاد شود

ایجاد امکانات رفاهی بیشتر برای زائران عتبات عالیات ایجاد شود