مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-04-27اقتصادي

سرمایه صندوق حمایت عشایر به 175 میلیارد تومان افزایش یافت


رییس سازمان امور عشایری ضمن بیان اینکه حمایت از عشایر در دستور کار قرار دارد، گفت: سرمایه صندوق حمایت از بخش عشایری به 175 میلیارد تومان افزایش یافته است.

- ، عباس پاپی زاده بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه سفر به دامغان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه سرمایه صندوق حمایت از عشایر به 175 میلیارد تومان افزایش یافته است، ابراز داشت: این در حالی که قبلاً رقم مذکور 75 میلیارد تومان بوده است.

وی ضمن بیان اینکه حمایت از عشایر در دستور کار قرار دارد، افزود: وجود خشکسالی و کاهش بارندگی باعث بروز خسارات بسیاری در حوزه عشایر شده است لذا دولت برای جبران این پدیده می کوشد تا پیگیر حل مشکلات این بخش باشد.

رییس سازمان امور عشایری بابیان اینکه برای حمایت از بخش عشایر توزیع نهاده های دامی، تسهیلات و اعتبارات ویژه ای در تأمین آب و توسعه راه ها در دست اقدام است، ابراز داشت: یکی از اقدامات مؤثر در این حوزه روند افزایشی توزیع نهاده های دامی بین عشایر بوده است.

پاپی زاده بابیان اینکه سال گذشته 700 هزار تن نهاده دامی بین عشایر توزیع شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به یک سال قبل از آن 200 هزار تن بیشتر بود که در تلاشیم تا همچنان توزیع نهاده های دامی بین عشایر افزایش داشته باشد و کمبودی در این زمینه مشاهده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه صندوق حمایت عشایر به 175 میلیارد تومان افزایش یافت

سرمایه صندوق حمایت عشایر به 175 میلیارد تومان افزایش یافت