مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-04-27بين الملل

هشدار اتحادیه اروپا به خریداران گاز روسیه به روبل


رییس کمیسیون اروپا هشدار داد، خرید نفت از روسیه و پرداخت بهای آن با واحد پولی این کشور، نقض تحریم های اعمال شده محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، اورسولا فون در لاین رییس کمیسیون اروپا روز چهارشنبه به کشورهای اروپایی درباره خرید گاز از روسیه به روبل هشدار داد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، این مقام اروپایی هشدار داد، خرید نفت از روسیه و پرداخت بهای آن از طریق واحد پولی این کشور، نقض تحریم هایی است که علیه مسکو اعمال شده اند.

فون در لاین افزود، در واکنش به اینکه روسیه ارسال گاز به لهستان و بلغارستان را قطع کرده است، کشورهای اروپایی همسایه، انرژی مورد نیاز این دو کشور را تأمین خواهند کرد.

پوتین ماه گذشته، فرمانی را امضا کرد که رویه جدیدی برای پرداخت هزینه گاز صادراتی روسیه توسط خریداران کشورهای غیر دوست که مسکو را در واکنش به عملیات نظامی این کشور در اوکراین تحریم کردند، تعیین می کرد.

فون در لاین امروز (چهارشنبه) توقف عرضه گاز روسیه به برخی از مشتریان اروپایی را غیر قابل توجیه و غیرقابل قبول دانسته و گفت کمیسیون اروپا  در حال کار بر روی یک واکنش هماهنگ به این تنش زایی مسکو است.

او با صدور بیانیه ای گفت: اطلاعیه شرکت گازپروم مبنی بر توقف یکجانبه تحویل گاز به مشتریان در اروپا، تلاش دیگری از سوی روسیه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار اتحادیه اروپا به خریداران گاز روسیه به روبل

هشدار اتحادیه اروپا به خریداران گاز روسیه به روبل