مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 17:072022-04-27اقتصادي

چه کسی گفته استفاده خودروی باکیفیت حق طبقه متوسط و ضعیف جامعه ما نیست؟


نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه چه کسی گفته استفاده از خودروی باکیفیت حق طبقه متوسط و ضعیف جامعه ما نیست، گفت: یک کارگر با حقوق ماهی 5 میلیون تومان باید بدون هیچ هزینه ای 40 ماه کار کند تا بتواند این خودروی معمولی خریداری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران، طی یادداشتی ضمن انتقاد از گرانی خودرو تاکید کرد: چه کسی گفته سوار شدن خودروی باکیفیت و با قیمت مناسب حق طبقه متوسط و ضعیف جامعه ما نیست؟ با رسیدن قیمت خودروی پراید به 200 میلیون تومان یک کارگر با حقوق 5 میلیون تومان باید بدون هیچ هزینه ای 40 ماه کار کند تا بتواند این خودرو را خریداری کند.

متن کامل یادداشت نماینده مردم درباره گرانی خودرو به شرح زیر است: متأسفانه، سال هاست که شاهد افزایش بی رویه قیمت خودروهای داخلی به موازات کیفیت پایین آنها هستیم و هر بار با اوج گرفتن نارضایتی مردم و ورود مسئولین وعده های مختلفی از سوی خودروسازها داده شده (از قبیل ارتقای کیفیت، استانداردسازی ایمنی، افزایش تیراژ و .

) که هرگز عملی نگشته است و تداوم این روند معیوب بویژه در سال های اخیر، شدت یافته است.

مدتهاست که کار این دو خودروساز از قصور گذشته  تا جایی که طبق گزارشات پلیس سهم عمده ای از تصادفات جاده ای و مرگ و میر افراد به کیفیت نازل خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی گفته استفاده خودروی باکیفیت حق طبقه متوسط و ضعیف جامعه ما نیست؟

چه کسی گفته استفاده خودروی باکیفیت حق طبقه متوسط و ضعیف جامعه ما نیست؟