مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 17:072022-04-27بين الملل

نقش صهیونیست ها در حملات تروریستی افغانستان


حملات تروریستی اخیر در ولایات افغانستان نشان داد که این جنایات با طراحی عوامل صهیونیستی در راستای منافع این رژیم اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، صالح محمد خلیق ؛ رییس انجمن نویسندگان و رییس اسبق اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با یادآوری حملات اخیر در مساجد و مکان های مقدس افغانستان گفت: پیدایش گروه های تکفیری در این کشور با صهیونیست ها مرتبط است.

رییس انجمن نویسندگان ولایت بلخ  با محکومیت حملات تروریستی اخیر گروه های تکفیری در مراکز آموزشی و مذهبی افغانستان در ولایات کابل، قندوز و بلخ ،افزود: این جنایات با طراحی عوامل صهیونیستی در راستای منافع این رژیم اجرا می شود.

انفجارهای تروریستی اخیر در مزارشریف، کابل و قندوز و پیش از آن هتک حرمت حرم امام رئوف با ترور وقیح 2 روحانی روزه در حرم آن حضرت که موجب شد خون شیعه و سنی ایرانی و افغانستانی یکی شود، نشان داد آمریکا، انگلیس، سعودی و امارات و صهیونیسم، دور جدیدی از اقدامات خشن تروریستی را به گروهک کثیف داعش و وهابیت جاهل سفارش داده اند تا ایران اسلامی و کشور مسلمان و مظلوم همسایه اش افغانستان، روز خوش نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش صهیونیست ها در حملات تروریستی افغانستان

نقش صهیونیست ها در حملات تروریستی افغانستان