مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-04-27سياسي

شرکت های دانش بنیان در کرمانشاه 2 برابر افزایش خواهد یافت


معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: شرکت های دانش بنیان در کرمانشاه 2 برابر افزایش خواهد یافت.

- ، بهزاد باباخانی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ستاد هماهنگی و عملیاتی توسعه اقتصاد دانش بنیان استان که با حضور مدیران دستگاه های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: این ستاد با هدف توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان استان کرمانشاه و افزایش حداقل 2 برابری تعداد شرکت ها تشکیل شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب شعار سال 1401 را با عنوان تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کردند و تلاش برای تحقق این شعار اولویت اصلی دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف در استان کرمانشاه است.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب برای سال 1401 هدف گذاری کمی برای شعار سال تعیین کردند و افزایش 2 برابری تعداد شرکت های دانش بنیان باید به صورت کیفی محقق شود.

باباخانی بیان کرد: دستگاه ها و مجموعه های مختلف موظف هستند در قالب یک برنامه، مشوق ها و ظرفیت های مجموعه و هم چنین موانع و مشکلاتی موجود در مسیر هدف گذاری های صورت گرفته را ارائه دهند تا در راستای اجرایی شدن آن ها اقدام شود.

وی بر ضرورت برنامه ریزی بلندمدت دستگاه ها و مجموعه های مختلف برای توسعه واحدهای دانش بنیان تاکید کرد و گفت: تحقق شعار سال تنها منحصر به همان سال نیست و دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان در کرمانشاه 2 برابر افزایش خواهد یافت

شرکت های دانش بنیان در کرمانشاه 2 برابر افزایش خواهد یافت