مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-04-27بين الملل

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی مهمترین عامل بی ثباتی و ناامنی در منطقه است


وزیر امور خارجه در مقاله ای رژیم صهیونیستی را عامل اصلی ناامنی در منطقه خواند و نوشت: اشغالگران صهیونیست و حامیانش بدانند که اراده مقاومت هرگز متزلزل نمی شود و مقاومت اسلامی در اشکال گوناگون در حمایت از مردم فلسطین ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مقاله حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز قدس در روزنامه القدس العربی منتشر شد.

وزیر خارجه در این مقاله نوشته است: روز جهانی قدس مصادف با آخرین جمعه­ ماه مبارک رمضان هر سال، در تاریخ 16 مرداد 1358 به ابتکار امام خمینی (ره) و در حمایت از ملت و آرمان فلسطین، نامگذاری شده تا مرحله جدیدی از همبستگی با مردم فلسطین آغاز شود.

از این رو، روز قدس جلوه­ای بی­ نظیر از اتحاد مسلمانان برای محکوم کردن جنایت­ ها و تقبیح خوی نژادپرستانه و ضد بشری صهیونیست ­ها و نماد مقاومت است.

بدون شک تأسیس موجودیت نامشروع و جعلی رژیم صهیونیستی از سال 1948 تاکنون به مهم­ترین عامل بی­ ثباتی و ناامنی منطقه آسیای غربی مبدل گشته است.

مردم مظلوم و مقاوم فلسطین با حمایت مسلمانان و انسان های آزاده جهان در مقابل این ظلم بزرگ به پاخاسته و با زنجیره انتفاضه ­های فلسطینی، این رژیم جعلی را سرگردان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی مهمترین عامل بی ثباتی و ناامنی در منطقه است

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی مهمترین عامل بی ثباتی و ناامنی در منطقه است