مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-04-27سياسي

مراسم راهپیمایی روز قدس در خلخال برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان خلخال با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامسال و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم در سطح این شهر و مراکز تابعه شهرستان خلخال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس در سرنوشت ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین افزود: مراسم روز جهانی قدس همه ساله در 80 کشور اسلامی و غیر اسلامی به صورت های مختلف از جمله برگزاری راهپیمایی، گردهمایی، تجمع، برگزاری همایش، جشنواره های نقاشی و کاریکاتور برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خلخال بیان کرد: مراسم راهپیمایی در خلخال رأس ساعت 11/30 روز نهم اردیبهشت ماه مصادف با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از محل میدان معلم این شهر آغاز و به سمت مصلای آیت الله خامنه ای ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه قرائت قطعنامه و سخنرانی این مراسم در مصلای نماز و قبل از شروع خطبه های نماز جمعه انجام می شود، از عموم مردم خواست با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کرده و خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت های رژیم غاصب و کودک کش اسراییل نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم راهپیمایی روز قدس در خلخال برگزار می شود

مراسم راهپیمایی روز قدس در خلخال برگزار می شود