مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-04-27سياسي

اداره امور شهر و روستا برعهده مردم باشد


در قانون اساسی پیش بینی شده تا اداره امور شهر و روستا برعهده مردم باشد به همین دلیل شوراهای شهر و روستا تشکیل شدند.

- ، صادق خلیلیان ظهر امروز چهارشنبه در نشست شورای اسلامی استان خوزستان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل امور شهری و شوراها، مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی و مدیر کل حراست استانداری برگزار شد، ضمن تشکر از حضور تمامی نمایندگان شورای های اسلامی 29 شهرستان برای تشکیل شورای اسلامی استان بیان کرد: بحث شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی ذکر شده و این موضوع اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: نظام حکمرانی جمهوری اسلامی مبتنی بر رأی و نظر مردم است و اداره امور کشور با نظر مردم انجام می شود به گونه ای که هیچ مقامی در کشور نیست که تحت تأثیر انتخاب مردم نباشد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در قانون اساسی پیش بینی شده تا اداره امور شهر و روستا برعهده مردم باشد به همین دلیل شوراهای شهر و روستا تشکیل شدند.

وی افزود: معیار اداره امور در ایران اسلامی مردم است به همین خاطر نخستین کاری که امام راحل (ره) پس از پیروزی انقلاب انجام داد به رأی گذاشتن و نظرخواهی پیرامون جمهوری اسلامی بود.

استاندار خوزستان ادامه داد: در همین زمان بلافاصله قانون اساسی را با حضور نمایندگانی که منتخب مردم بودند، نگاشتند و مجدداً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره امور شهر و روستا برعهده مردم باشد

اداره امور شهر و روستا برعهده مردم باشد