مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 18:472022-04-27سياسي

40 دستگاه اتوبوس به رشت اختصاص می یابد/انتقاد از کاهش ظرفیت کارخانه کودآلی


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در جلسه اخیر با معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور پیرامون اختصاص سهمیه چند دستگاه اتوبوس به رشت صحبت هایی انجام شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر امروز در سی و ششمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با قدردانی از حضور اصحاب رسانه در جلسات شورای رشت اظهار کرد: رسانه ها پل ارتباطی ما بین مردم و مسوولین هستند و بابت تمامی تلاش های آنان قدردان زحماتشان هستیم.

  وی به پنجم اردیبهشت مصادف با سالروز حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس افزود: پس از پیروزی انقلاب و اخراج نیروهای آمریکایی از ایران اسلامی، دولت آمریکا که تحمل این حقارت را نداشت تصمیم گرفت با حمله نظامی به ایران، مجددا زمینه های حضور رژیم پهلوی را رقم بزنند.

  رییس شوای شهر رشت به هفتم اردیبهشت مصادف با روز حمل و نقل اشاره کرد و گفت: در دنیای امروزه حمل و نقل نقش غیر قابل انکاری در توسعه سرمایه گذاری دارد و متاسفانه شهر رشت در حال حاضر شرایط مناسبی در این حوزه ندارد و در شرایط فعلی 28 دستگاه اتوبوس در رشت مشغول فعالیت است.

  اختصاص 40 دستگاه اتوبوس به رشت وی با اشاره به اینکه در جلسه اخیر با معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور پیرامون اختصاص سهمیه چند دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 دستگاه اتوبوس به رشت اختصاص می یابد/انتقاد از کاهش ظرفیت کارخانه کودآلی

40 دستگاه اتوبوس به رشت اختصاص می یابد/انتقاد از کاهش ظرفیت کارخانه کودآلی