مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 19:272022-04-27سياسي

مردم از وضعیت صنعت خودروسازی در کشور رضایت ندارند


رییس جمهور با بیان اینکه مردم از وضعیت صنعت خودروسازی در کشور رضایت ندارند، عنوان کرد: همانطور که در صنعت هسته ای و موشکی به توانمندی رسیدیم باید در صنعت خودروسازی رشد داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله ابراهیم رییسی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع اقشار مردم قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ظرفیت های قزوین دشت پهناور قزوین است که رهبر معظم انقلاب علاوه بر بیان در عموم به صورت خاص در دو جلسه به آن اشاره کرده اند.

وی با بیان اینکه دشت قزوین بستر مناسبی برای کار دانش بنیان است، افزود: دشت قزوین بستر مناسبی برای فعالیت های فناوری پایه و علم پایه است.

رییس جمهور با بیان اینکه صنایع باید دانش پایه و علم پایه باشند، تصریح کرد: احیا واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل استان باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان این موضوع که احیا واحدهای صنعتی از برنامه های ویژه وزارت صمت است از استاندار قزوین خواست این موضوع را در خصوص استان قزوین به طور جدی از وزارت خانه پیگیری کنند.

آیت الله رییسی یادآور شد: مسئله آسیب اجتماعی که موجب رنج مردم شده زیبنده استان نیست و معتقدم با همکاری خود مردم می شود این موضوع را کاهش داده و رفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از وضعیت صنعت خودروسازی در کشور رضایت ندارند

مردم از وضعیت صنعت خودروسازی در کشور رضایت ندارند