مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-04-27سياسي

ظرفیت هنر برای جهاد تبیین در استان سمنان استفاده شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در جهاد تبیین برای تاثیرگذارتر بودن اقدامات، ضرورت دارد تا از ظرفیت هنر نیز به خوبی استفاده شود.

- ، احمد ریواده در ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت 1401 با محوریت برنامه های سوم خرداد که بعد از ظهر چهارشنبه در استانداری سمنان تشکیل جلسه داد با بیان اینکه در جهاد تبیین برای تاثیرگذارتر بودن اقدامات، ضرورت دارد تا از ظرفیت هنر نیز به خوبی استفاده شود، ابراز کرد: باید از هنرمندان خواست تا در این زمینه نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه لازم است در این مسیر پرداختن به ارزش ها و آرمان های شهدای شاخص استان و معرفی آنان در دستور کار قرار گیرد، گفت: ما در جنگ ترکیبی نیازمند دفاع ترکیبی هستیم لیکن آمادگی و قابلیت نیروهای مسلح و سایر دستگاه ها برای مقابله با برنامه های ترکیبی دشمن، باید در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز منتقل شود تا اقدامات ما در جامعه تقویت شود.

استفاده از ظرفیت دفاع مقدس در مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن معاون استاندار سمنان با اینکه استفاده از ظرفیت دفاع مقدس در مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن مهم است، ادامه داد: دفاع مقدس و ارزشهای والای آن می تواند برای تقابل با جریان سازی که دشمن علیه ما دارد مؤثر واقع شود، و باید افتخارات دفاع مقدس برای نسل های آینده بازگو ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت هنر برای جهاد تبیین در استان سمنان استفاده شود

ظرفیت هنر برای جهاد تبیین در استان سمنان استفاده شود