مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 19:472022-04-27سياسي

سیاستگذاری وظیفه اصلی دولت در کاهش آسیب های اجتماعی است


الگوی دولت باید سیاست گذاری باشد و این در حالی است که الگوی دولت در کاهش آسیب ها، مداخله مستقیم است - ، مونا مرادی در دیدار اقشار مختلف استان قزوین با رییس جمهور که عصر چهارشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد اظهار کرد: پشتیبانی مالی از گروه های جهادی بسیار مهم است اما نگران آن هستیم که گروه های جهادی به پیمانکار دولت تبدیل شوند.

مسئول گروه جهادی حصن با اشاره به اینکه الگو و وظیفه دولت در کاهش آسیب های اجتماعی باید سیاست گذاری باشد و این در حالی است که الگوی دولت در کاهش آسیب ها، مداخله مستقیم است اذعان کرد: برخی از گروه های بزرگ جهادی با دریافت بودجه اقدام به فعالیت می کنند که اینگونه برخی از گروه های جهادی کوچک تر که به مراکز قدرت وابستگی ندارند بی انگیزه خواهند شد.

وی بیان کرد: تمام استان برای جمع آوری معتادین متجاهر بسیج شدند و این در حالی است که این راه حل صحیح نیست و آمار معتادین استان در سال گذشته به 2 هزار 800 نفر رسیده است.

این مسئول گفت: اعتیاد راه نفس جوانان استان را بند آورده است و راه حل آن گروه های مردمی است که سال گذشته شاهد مرگ معتادین در شهر بودیم اما دراین میان مسئولین تنها به فکر جمع کردن معتادین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستگذاری وظیفه اصلی دولت در کاهش آسیب های اجتماعی است

سیاستگذاری وظیفه اصلی دولت در کاهش آسیب های اجتماعی است