مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 21:072022-04-27دانش

شهرک گلخانه ای نودهک در تاکستان یک افتخار ملی است


شهرک گلخانهخانه ای نودهک در تاکستان یک افتخار ملی بوده و صرفاً متعلق به این شهرستان نیست که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

- ، محمدعلی زلفی گل روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان تاکستان واقع در فرمانداری این شهر اظهار کرد: این شهرک از ظرفیت بسیار بالایی در زمینه تولید برخوردار است و رتبه کشاورزی این استان را ارتقا بخشیده است.

وی اضافه کرد: اگر از فضای کشاورزی تاکستان در حوزه های باغداری و زراعت به نحو مطلوب استفاده شود، دستاوردهای آن ملی و حتی فراملی خواهد بود که این مهم باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

زلفی گل تاکید کرد: همین داربستی کردن باغات باعث افزایش گردشگری شده و مسافران بسیاری را از استان های همجوار به تاکستان می کشاند و درآمدزایی ایجاد می کند که این نیازمند هنر مسؤولان استان در تبیین این مهم است.

این مسؤول بیان داشت: ظرفیت تولید و صادرات محصولات کشاورزی در تاکستان بر اساس آینده نگری نیازمند احداث یک فرودگاه است که بتواند بازار کشورهای همسایه را به دست بیاورد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: اینکه مردم تاکستان دغدغه کتاب و کتابخانه دارند نشان از بالا بودن شأن اجتماعی و فرهنگی مردم این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک گلخانه ای نودهک در تاکستان یک افتخار ملی است

شهرک گلخانه ای نودهک در تاکستان یک افتخار ملی است