مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 21:072022-04-27سياسي

روز «قدس» از برکات انقلاب اسلامی است


نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، ابتکار قدسی امام خمینی (ره) و از برکات انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس و دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم امام خمینی(ره): من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می دانم  تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، ابتکار قدسی امام خمینی (ره) و از برکات انقلاب اسلامی است.

روز قدس پرچم نفی سلطه کفار بر مومنین را برافراشته ساخت و نگذاشت مسأله مهم فلسطین در تاریخ گم شود و نور امید را به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون ها انسان آواره و مبارز برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهان خوار مصمم تر ساخته است.

در ادامه آمده است: پیام امام خمینی (قدس سره) در اعلام روز قدس نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین شد و  مبارزات طولانی با غده سرطانی رژیم صهیونیستی، قوت و اصالت بخشید.

 روز جهانی قدس، پیوند ناگسستنی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران و حمایت حق طلبان را از مردم فلسطین به جهانیان برجسته کرد و نشان داد سازش کاری و خیانت برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز «قدس» از برکات انقلاب اسلامی است

روز «قدس» از برکات انقلاب اسلامی است