مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-04-27سياسي

فطریه هر فرد در خراسان شمالی 36 هزار تومان اعلام شد


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مبلغ زکات فطره برای هر نفر 36 هزار تومان و کفاره غیر عمد و عمد نیز به ترتیب 10 و 500 هزار تومان اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در جلسه شورای زکات استان با اشاره به اهمیت پرداخت زکات، اظهارکرد: مبلغ زکات فطره برای هر نفر 36 هزار تومان و کفاره غیر عمد و عمد نیز به ترتیب 10 و 500 هزار تومان اعلام می شود.

وی با اشاره به تعیین مبلغ زکات فطره و کفارات روزه گفت: با توجه به قوت غالب مردم استان، امسال مبلغ زکات فطره برای هر نفر 36 هزار تومان و کفاره روزه غیر عمد 10 هزار تومان و کفاره عمد 500 هزار تومان تعیین شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: همچنین مبلغ زکات فطره برای کسانی که قوت غالب آن ها برنج است، برای مصرف برنج خارجی 100 هزار تومان و برنج ایرانی 200 هزار تومان تعیین و اعلام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر پرداخت زکات با استفاده از روش های غیرحضوری و اینترنتی، خاطرنشان کرد: پرداخت زکات فطره هر نفر باید تا قبل از ظهر روز عید انجام شود.

  وی تاکید کرد: مبالغ جمع آوری شده فطره باید در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فطریه هر فرد در خراسان شمالی 36 هزار تومان اعلام شد

فطریه هر فرد در خراسان شمالی 36 هزار تومان اعلام شد