مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 21:422022-04-27ورزشي

نساجی فاتح جام حذفی شد


تیم نساجی مازندران با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی برای نخستین بار عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.

- فینال جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در فصل 01-1400 با دیدار نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت 20:40 امروز (چهارشنبه) و با 10 دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی آغاز شد و نساجی با برتری یک بر صفر، به قهرمانی جام حذفی رسید.

مهرداد عبدی در دقیقه 58 دروازه آلومینیوم را باز کرد.

محمدحسین زاهدی فرد قضاوت این دیدار را بر عهده داشت که کریم اسلامی، مرتضی منصوری، عرفان گل محمدی و حامد شیری را از نساجی با کارت زرد جریمه کرد.

نساجی در این بازی به عنوان میزبان وارد مسابقه شد و این در حالی بود که ساکت الهامی سرمربی این تیم به علت محرومیت روی نیمکت حضور نداشت.

در این دیدار علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، حامد شیری، شاهین طاهرخانی، مرتضی منصوری (82 - امیرمهدی جانملکی)، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، مسعود شجاعی (46 - محمد قربانی)، حسن نجفی (75 - عرفان گل محمدی)، رضا جعفری (75 - متین کریم زاده) و کریم اسلامی (46 - صابر حردانی) برای نساجی به میدان رفتند.

برای تیم آلومینیوم هم با هدایت سیدمهدی رحمتی؛ حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، مصطفی احمدی (70 - امیر نوری)، میلاد فخرالدینی (87 - امیرمحمد هوشمند)، محمد علی نژاد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی فاتح جام حذفی شد

نساجی فاتح جام حذفی شد