مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 22:372022-04-27ورزشي

رنگرز: شرایط را فراهم می کنیم تا نساجی با آرامش در آسیا حاضر شود


مدیرکل اداره ورزش جوانان استان مازندران گفت: بعد از سفر رییس جمهور و پیگیری استاندار منابع مالی خوبی به پروژه تزریق شده و کار آن به سرعت در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن رنگرز پس از قهرمانی نساجی مازندران مقابل آلومینیوم در جام حذفی اظهار داشت: خوشحالیم که نساجی توانست عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد.

  وی در مورد روند ساخت ورزشگاه جدید در استان مازندران گفت: ان شاءالله سعی می کنیم  ورزشگاه برای سال جدید و لیگ برتر آماده شود و در این ورزشگاه شاخص ها و استانداردهای لازم را برای میزبانی جام باشگاه آسیا داشته باشد و قطعاً ورزشگاه آماده می شود و پیشرفت فیزیکی خوبی هم داشته است.

مدیرکل اداره ورزش جوانان استان مازندران ادامه داد: بحمدالله بعد از سفر رییس جمهور و پیگیری استاندار منابع مالی خوبی به پروژه تزریق شده و کار آن به سرعت در حال انجام است.

انشاءالله قول می دهیم در شروع فصل جدید نساجی در باشگاه خودش بازی کند.

رنگرز در پاسخ به سؤالی که استقلال و پرسپولیس از جام حذفی حذف شدند و راهکار باشگاه نساجی چیست که امکانات را جهت میزبانی و مجوز حرفه ای را کسب کند، عنوان کرد: ما استادیوم وطنی را به عنوان استادیوم خانگی تیم بزرگ نساجی معرفی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگرز: شرایط را فراهم می کنیم تا نساجی با آرامش در آسیا حاضر شود

رنگرز: شرایط را فراهم می کنیم تا نساجی با آرامش در آسیا حاضر شود