مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 23:172022-04-27سياسي

مسیر راهپیمایی روز قدس مشخص شد/راهپیمایی حضوری است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی روز قدس حضوری خواهد بود، گفت: در زنجان شروع راهپیمایی از بلوار قائم به سمت مصلی خواهد بود.

- حجت الاسلام علی ناصر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و نامگذاری آن به عنوان روز جهانی قدس اظهار کرد: وظیفه همه ما این است که در روز قدس به میدان بیاییم و از مظلومان حمایت کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یاد آور شد: دشمنان در طول تاریخ در تلاش بوده و هستند بین مسلمانان اختلاف و ناامنی بیاندازند بنابراین مسلمانان باید با هوشیاری و با یدی واحد در مقابل مشرکان بایستند.

وی با بیان اینکه در روزهای نخست نامگذاری روز قدس شاید کمتر کسی فکر می کرد که اینطور جریان سازی شود، اضافه کرد: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی از این روز و محکومیت توسط مسلمانان هراس دارد و به وحشت افتاده است.

ناصر با بیان اینکه دو سال کرونا فرصت برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس را از ما گرفت، گفت: اما امسال با فروکش کردن کرونا، مراسم راهپیمایی طبق روال گذشته و با حضور فیزیکی مردم برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر راهپیمایی روز قدس مشخص شد/راهپیمایی حضوری است

مسیر راهپیمایی روز قدس مشخص شد/راهپیمایی حضوری است