مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 07:022022-04-28بين الملل

جنگ در سوریه هنوز به پایان نرسیده است


نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه مدعی شده که جنگ در سوریه هنوز به پایان نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از رویترز، گی یر پدرسن ، نماینده سازمان ملل در امور سوریه در تازه ترین اظهارات خود مدعی شد که بن بست راهبردی کنونی در سوریه نباید باعث این تصور شود که سوریه به منابع کمتری نیاز دارد، یا دستیابی به راه حل سیاسی امری ضروری نیست.

پدرسن خواستار تمرکز بیشتر بر سوریه شد و گفت: تمرکز قطعنامه 2254 که هفت سال پیش به اتفاق آرا به تصویب رسیده بود، راه حلی سوری را برای جنگ سوریه از طریق مذاکره مستقیم میان حکومت و مخالفان خواستار شده بود.

نماینده سازمان ملل با اشاره به ادامه جنگ در سوریه گفت: بار دیگر شاهد افزایش حملات هوایی در شمال غربی، برخوردهای شدت یافته در اطراف عفرین و شمال شرقی، و تبادل موشک و أتش توپخانه، و انفجار بمب دست ساز و جاسازی شده در اتومبیل و دیگر رویدادهای امنیتی در تمام جبهه ها هستیم.

پدرسن همچنین گفت که مشقات مردم سوریه به بالاترین سطح خود از آغاز جنگ تاکنون رسیده و از آن جا که تمرکز جهانی روی بحران اوکراین است، به پناهجویان سوری توجه کمتری می شود.

ادامه شرایط جنگی مورد ادعای نماینده سازمان ملل در سوریه در شرایطی است که یک منبع میدانی بلندپایه و آگاه از فعالیت گروه تروریستی داعش به تازگی فاش کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ در سوریه هنوز به پایان نرسیده است

جنگ در سوریه هنوز به پایان نرسیده است