مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 07:422022-04-28ورزشي

دعوت کانون دانشگاهیان از اقشار مختلف برای حضور در راهپیمایی روز قدس


کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه ای از جامعه دانشگاهی، طلاب وفرهیختگان حوزوی، فرهنگیان، هنرمندان و ورزشکاران دعوت کرد فردا در کنار همه اقشار مردم حضور پر رنگی را در راهپیمایی روز قدس به نمایش بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه ای از جامعه دانشگاهیان اعم از اساتید دانشجویان و کارکنان و طلاب، فضلا و فرهیختگان حوزوی و نیز جامعه فرهنگیان و نخبگان، هنرمندان و ورزشکاران دعوت کرد فردا در کنار همه اقشار مردم حضور میدانی پر رنگ را در راهییمایی روز قدس به نمایش بگذارند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: روز قدس در حقیقت یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، پرچم بر افراشته و سند  صداقت حمایت ملت ایران از مظلومان عالم در برابر طاغیان گردنکش است.

به فرموده رهبری روز قدس همیشه مهم بوده است اما امسال نظر به حوادث جاری ملی، منطقه ای و بین المللی نسبت به گذشته از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است.

اینک بعد از چند سال با فروکشی بلیه مسریه کرونا، هر چند با مراعات دستورات بهداشتی و پزشکی ظاهرا امکان برگزاری حضوری این مانور عظیم سیاسی فراهم شده است.

همگان باید بدانند حضور پر شور و با بصیرت آحاد امت همانگونه که خنثی کننده نقشه های شوم استکبار، شیاطین دنیا زده و غاصبان کودک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت کانون دانشگاهیان از اقشار مختلف برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت کانون دانشگاهیان از اقشار مختلف برای حضور در راهپیمایی روز قدس