مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-04-28اقتصادي

احداث 42 کیلومتر بزرگراه در مسیر میرجاوه- زاهدان- بم


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 42 کیلومتر بزرگراه در مسیر ارتباطی میرجاوه- زاهدان- بم به منظور شتاب بخشی به توسعه استان و فراهم شدن زمینه تردد ایمن کاربران جاده ای توسط این اداره کل در دست ساخت است.

- مهدی پارسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طول کلی محور میرجاوه- زاهدان- بم 298 کیلومتر است که تاکنون در این مسیر 90 کیلومتر باند دوم احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان برای توسعه و رفاه شهروندان نیازمند ایجاد و آماده سازی زیرساخت های حمل ونقل بوده و مهمترین آن احداث بزرگراه است، گفت: تاکنون برای احداث بزرگراه در این مسیر مهم ارتباطی استان 2 هزار و 965 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و برای بهره مندی کامل این مسیر از باند دوم نیز افزون بر 21 هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از آنجایی که محور مواصلاتی میرجاوه- زاهدان - بم یکی از کریدور های اصلی ترانزیت در محور جنوب شرق بشمار می رود این اداره کل تلاش دارد در سالجاری از مجموع 42 کیلومتر بزرگراه در دست احداث 34 کیلومتر آن را به بهره برداری برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 42 کیلومتر بزرگراه در مسیر میرجاوه- زاهدان- بم

احداث 42 کیلومتر بزرگراه در مسیر میرجاوه- زاهدان- بم