مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 08:422022-04-28حوادث

سارقان مسلح در نیشابور دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: سارقان مسلحی که اقدام به سرقت گوسفند و اقلام دیگر کرده بودند در نیشابور دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده اظهار کرد: در پی تماس یکی از اهالی بخش میان جلگه با فوریت های پلیس 110 مبنی سرقت تعدادی گوسفند با تهدید اسلحه کلت کمری بلافاصله طرح مهار در دستور کار پلیس قرارگرفت و در بررسی های نخستین ماموران پاسگاه انتظامی عشق آباد مشخص شد راننده و 2سرنشین خودروی سواری پژو پارس مرتکب این سرقت شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: در پی اجرای طرح ضربتی مهار توسط ماموران پاسگاه انتظامی عشق آباد خودرو سارقان که با سرعت در جاده نیشابور در حرکت بود شناسایی و به راننده دستور ایست داده شد اما متهمان بدون توجه به دستور پلیس و با سرعت به فرار ادامه دادند و با توجه به خطر وقوع حادثه رانندگی ماموران نیروی انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات همه تیم های عملیاتی وارد عمل شدند گفت: در ادامه تعقیب و گریز، پلیس به سمت لاستیک های خودرو تیراندازی کرد و خودرو پس از طی مسافتی متوقف شد.

حسینعلی زاده بیان کرد: در این عملیات 2 متهم براثر تیراندازی مصدوم و یک متهم دیگر براثر جراحت های رانندگی حادثه ساز زخمی و بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مسلح در نیشابور دستگیر شدند

سارقان مسلح در نیشابور دستگیر شدند