مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-04-28اقتصادي

تجلیل از کارگر نمونه خراسان جنوبی در جشنواره ملی «امتنان»


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: «جوزانی» کارگر نمونه سرایانی در سی و سومین جشنواره ملی امتنان لوح تقدیرش را از ریاست جمهوری دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: کارگر نمونه خراسان جنوبی در سی و سومین جشنواره ملی امتنان تقدیرنامه خود را از  رییس جمهور دریافت کرد.

وی افزود: علی جوزانی کارگر نمونه درب و پنجره سازی شهرستان سرایان با ساخت دستگاه شبیه کارخانه تولید خوراک دام سیار به جشنواره تجلیل از کارگران گروه های کارگری و واحدهای برگزیده کشور راه پیدا کرده بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: جوزانی در سال 1371 در خانواده ای متوسط در شهر سرایان متولد و تحصیلات خود را تا پایان دوره راهنمایی ادامه داده که علاوه بر کار کشاورزی و دامپروری در شهرک صنعتی سرایان در کارگاه تولیدات آهنی و جوشکاری مشغول به کار است.

اشرفی یادآور شد: این کارگر نمونه با بهره گیری از تجربیات خود در کارگاه تولیدات آهنی و جوشکاری و از سویی نیاز ضروری به ماشین آلات کشاورزی در حوزه شغلی خود توانست بارقه های امید را در وجودش شناسایی و با حداقل امکانات دستگاه سه کار چغندر خرد کن، خرمن کوب و بلغور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از کارگر نمونه خراسان جنوبی در جشنواره ملی «امتنان»

تجلیل از کارگر نمونه خراسان جنوبی در جشنواره ملی «امتنان»