مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-28سياسي

توسعه صادرات به کشورهای حاشیه خزر نیازمند داشتن برنامه است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ضعف تولید در استان گفت: برای توسعه صادرات به کشورهای حاشیه خزر باید برنامه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح پنجشنبه در جمع نخبگان استان با تاکید براینکه برای رفع مشکلات کشور به عزم و توان جمعیت نخبه و متفکر نیازمند هستیم، افزود: باید با همفکری نخبگان زمینه بیان راهکارها برای رفع مشکلات استان فراهم شود.

وی افزود: ️برگزاری نشست های نخبگانی در آینده تداوم خواهد داشت، فرصت تحقق شعار سال رهبری مهم و ارزشمند است و باید برای تحقق این منویات معظم له حداکثر استفاده را ببریم.

وی تصریح کرد: ️عده ای با بررسی مشکلات و دستاوردها و نقاط مثبت و ضعف کشور برای مشخص شدن شعار سال همکاری دارند، اگر این شعار محقق شود قطعاً بسیاری از مشکلات ما مرتفع می شود.

آیت الله محمدی لایینی امید آفرینی در بین نخبگان را مهم و ضروری دانست و گفت: به دفعات متعدد به مسئولین استان مازندران عرض کردم که فکر کنید این کشور فقط یک استان دارد و بدون نگاه به بیرون با استفاده از ظرفیت استان و نخبگان و کارآفرینان برای توسعه و پیشرفت این خطه از شمال کشور تلاش کنید.

امام جمعه ساری با اشاره به ضعف تولید در استان افزود: این استان باید برای توسعه صادرات به کشورهای حاشیه خزر برنامه داشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صادرات به کشورهای حاشیه خزر نیازمند داشتن برنامه است

توسعه صادرات به کشورهای حاشیه خزر نیازمند داشتن برنامه است