مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-04-28فرهنگي

عنوان فیلم دوم «آواتار» اعلام شد/ اکران پس از 7 بار تاخیر


در حالی که بخشی از فیلم «آواتار2» در سینماکان پخش شد، عنوان رسمی فیلم نیز برای نخستین بار اعلام شد.

- به نقل از ورایتی، در حالی که حداقل 7 بار خبر به تاخیر افتادن آواتار 2 در هشت سال اخیر پخش شده، به نظر می رسد سرانجام جیمز کامرون کارگردان فیلم آماده نمایش آن شده است.

دنباله فیلم آواتار که ابتدا قرار بود سال 2014 راهی سینماها شود، سرانجام عنوان خود را پیدا کرد و عنوان رسمی فیلم آواتار: راه آب اعلام شد.

کمپانی دیزنی که پس از خریدن کمپانی فاکس قرن بیستم در سال 2019 حالا مالک این فیلم شده در مراسم سینما کان که گردهمایی سالانه سینمادوستان است این عنوان را برای نخستین بار اعلام کرد.

در عین حال افرادی که در این رویداد حضور داشتند برای نخستین بار چند دقیقه از این فیلم را تماشا کردند که تقریباً بدون دیالوگ بود و به جای آن تصاویری از جهان شگفت انگیز پاندورا و دریاچه ها و اقیانوس های آبی کریستالی آن را تصویر می کرد.

در این مراسم گفته شد اولین تریلر آواتار 2 پیش از اکران دکتر استرنج 2 در سالن های سینما در روز ششم ماه می امسال پخش خواهد شد.

داستان این فیلم بیش از یک دهه پس از رویدادهای فیلم اول را دربرمی گیرد و ماجراهای خانواده سالی را روایت می کند که شامل جک، نیتیری و فرزندانشان است و مشکلاتی که در زندگی شان دارند تا بتوانند برای زندگی سالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان فیلم دوم «آواتار» اعلام شد/ اکران پس از 7 بار تاخیر

عنوان فیلم دوم «آواتار» اعلام شد/ اکران پس از 7 بار تاخیر