مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-04-28سياسي

ارسال 33 هزار تن کاغذ از بندرعباس به سراسر کشور با پیگیری دستگاه قضایی+فیلم


رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با پیگیری دستگاه قضایی طی 15 روز اخیر علاوه بر ارسال 33 هزار تن کاغذ از بندرعباس به مقصد سراسر کشور ، صاحبان کالا نیز نسبت به اظهار 32 هزار تن کاغذ وارداتی به گمرک جهت ترخیص اقدام نموده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان صبح امروز اعلام کرد: با ورود دستگاه قضایی به موضوع کاغذهای دپو شده طی 15 روز اخیر، بیش از 33 هزار تن کاغذ از بندرعباس به مقصد سراسر کشور، بارگیری و ارسال شده است.

  مجتبی قهرمانی در ادامه افزود: صاحبان کالا نیز پس از پیگیری دستگاه قضایی، 32 هزار تن کاغذ وارداتی را به گمرک اظهار نموده و در حال ترخیص آن می باشند.

  وی همچنین با اشاره به اینکه طبق اسناد و مدارک سازمان مدیریت حمل و نقل برای این محموله های کاغذ، 1438 فقره بارنامه صادر شده است، تصریح کرد: بنابر گزارش کارشناسان و مسئولان مربوطه در صورت ادامه معطلی در روند ترخیص این حجم از کاغذهای دپو شده در بندرعباس، با توجه به تخصیص ارز دولتی به واردکنندگان و همچنین هزینه های نگهداری در گمرک و انبارهای خصوصی، این موضوع علاوه بر تضییع حقوق مصرف کنندگان منجر به تحمیل خسارات قابل توجهی به بیت المال می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 33 هزار تن کاغذ از بندرعباس به سراسر کشور با پیگیری دستگاه قضایی+فیلم

ارسال 33 هزار تن کاغذ از بندرعباس به سراسر کشور با پیگیری دستگاه قضایی+فیلم