مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-04-28اقتصادي

ارسال 33 هزار تن کاغذ از بندرعباس به مقصد سراسر کشور


با پیگیری دستگاه قضایی طی 15 روز اخیر علاوه بر ارسال 33 هزار تن کاغذ از بندرعباس به مقصد سراسر کشور ، صاحبان کالا نیز نسبت ترخیص اقدام کرده اند.

- ، مجتبی قهرمانی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با ورود دستگاه قضایی به موضوع کاغذهای دپو شده طی 15 روز اخیر، بیش از 33 هزار تن کاغذ از بندرعباس به مقصد سراسر کشور، بارگیری و ارسال شده است.

قهرمانی افزود: صاحبان کالا نیز پس از پیگیری دستگاه قضایی، 32 هزار تن کاغذ وارداتی را به گمرک اظهار نموده و در حال ترخیص آن هستند.

وی با اشاره به اینکه طبق اسناد و مدارک سازمان مدیریت حمل و نقل برای این محموله های کاغذ، 1438 فقره بارنامه صادر شده است، تصریح کرد: بنابر گزارش کارشناسان و مسئولان مربوطه در صورت ادامه معطلی در روند ترخیص این حجم از کاغذهای دپو شده در بندرعباس، با توجه به تخصیص ارز دولتی به واردکنندگان و همچنین هزینه های نگهداری در گمرک و انبارهای خصوصی، این موضوع علاوه بر تضییع حقوق مصرف کنندگان منجر به تحمیل خسارات قابل توجهی به بیت المال می شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان ضمن قدردانی از اقدامات پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی هرمزگان در این خصوص، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ورود دستگاه قضایی به موضوع، هم اکنون توزیع این حجم از محموله های کاغذ وارداتی، آن هم در زمانی که ناش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 33 هزار تن کاغذ از بندرعباس به مقصد سراسر کشور

ارسال 33 هزار تن کاغذ از بندرعباس به مقصد سراسر کشور