مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-04-28سياسي

احیا به میزبانی شهدا در گلزار شهدای برگزار اهواز می شود


با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر استان خوزستان مراسم معنوی احیا به میزبانی شهدا در گلزار شهدای اهواز برگزار می شود.

- حسن نورانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر استان خوزستان آیین معنوی احیا به میزبانی شهدا در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای اهواز برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه هر سال در شب بیست و هفتم برگزار می شد که امسال بعد از دو سال وقفه به خاطر شیوع بیماری کرونا در روز پنج شنبه هشتم اردیبهشت سال 1401 از ساعت  23 آغاز می شود.

مسئول هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان بیان کرد: این برنامه از سوی هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان برای شانزدهمین سال پیاپی در گلزار شهدای اهواز برگزار خواهد شد که امیدواریم مورد استقبال خوبی واقع شود.

نورانی در ادامه خاطرنشان کرد: در شانزدهمین برنامه از احیا به میزبانی شهدا حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه از اساتید برجسته کشوری حوزه علمیه از تهران سخنرانی می کند.

وی اضافه کرد: همچنین در برنامه احیا به میزبانی شهدا حاج صادق آهنگران نغمه سرای دوران هشت سال دفاع مقدس نیز به مرثیه سرایی و نوحه خوانی می پردازد.

نورانی عنوان کرد: در برنامه امسال احیا به میزبانی شهدا، یاد حجت الاسلام سید محسن شفیعی برادر شهید سید مرتضی شفیعی که عضوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا به میزبانی شهدا در گلزار شهدای برگزار اهواز می شود

احیا به میزبانی شهدا در گلزار شهدای برگزار اهواز می شود