مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-04-28اقتصادي

هیچ دلیلی برای تأخیر در اجرای خط پدافندی انتقال آب یزد را نمی پذیریم


استاندار یزد با بیان این که اجرای خط پدافندی انتقال آب باید تا پایان اردیبهشت ماه امسال انجام شود، گفت: به هیچ عنوان تأخیر در اتمام طرح خط پدافندی انتقال آب در مهلت مقرر را نمی پذیرم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در نشست سازگاری با کم آبی استان که به منظور بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به روستا های استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این مسئله باید کار های فرهنگی و اقناع سازی در حوزه مدیریت مصرف آب انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت وضعیت منابع آب زیرزمینی استان در سال جاری نسبت به سال گذشته و پیش بینی تابستانی سخت پیش روی استان افزود: برنامه ریزی برای مدیریت پیک مصرف آب با کمترین چالش در زمان گرما ضروری است.

استاندار یزد گفت: طی یک هفته آینده باید جلسه ای با محوریت اداره کل مدیریت بحران استانداری و حضور مدیران دستگاه های شهرستانی و استانی مرتبط با حوزه آبرسانی برگزار و مسائل این حوزه به صورت روستا به روستا بررسی و برنامه عملیاتی آن تهیه شود.

فاطمی همت مضاعف مدیران را از جمله موثرترین راهکار برای مدیریت بحث آبرسانی در نقاط مختلف استان در تابستان دانست و بیان کرد: جلسات هماهنگی و تصمیم گیری باید با جدیت و حضور شخص مدیر حتی خارج از ساعت اداری  از ساعت 21 تا 1 بامداد برگزار و مسائل جمع بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دلیلی برای تأخیر در اجرای خط پدافندی انتقال آب یزد را نمی پذیریم

هیچ دلیلی برای تأخیر در اجرای خط پدافندی انتقال آب یزد را نمی پذیریم