مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-04-28سياسي

رییس دادگستری استان تهران: هر ماه یک کارخانه به چرخه تولید برمی گردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران در حاشیه افتتاح خط جدید تولید کره و بستنی کارخانه شیر وارنای ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده از جمله برنامه هایی که در این راستا داریم و امروز هم همکاران ما پیگیری و دنبال می کنند این است که گام های موثری را برای رفع موانع برداریم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: یکی از برنامه های مجموعه دادگستری استان تهران این است که هر ماه یکی از کارخانجات و شرکت های ورشکسته به چرخه تولید بر می گردد و زمینه تولید آنان در حال فراهم شدن است.

رییس کل دادگستری استان تهران افزود: امیدواریم با سرعت بیشتری کارها رو به جلو سوق داده شود تا وضعیت کارخانجات ورشکسته به سرانجام مطلبی برسد.

القاصی مهر بیان کرد: با پیگیری هایی که در اداره تصفیه امور ورشکستگی و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دنبال می شود، کارخانه سامان کاشی بروجرد احیا و در حال فعال شدن است که با ظرفیت 60 نفر مشغول بکار شدند و امیدواریم تا پایان ماه حدود 300 نفر مشغول بکار شوند و ظرفیت تولید این کارخانه به حداکثر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری استان تهران: هر ماه یک کارخانه به چرخه تولید برمی گردد

رییس دادگستری استان تهران: هر ماه یک کارخانه به چرخه تولید برمی گردد