مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-04-28سياسي

افتتاح نیروگاه زمین گرمایی مشگین شهر تا مردادماه


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و پیگیری مستمر اولین نیروگاه زمین گرمایی کشور مردادماه امسال در مشگین شهر افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود عباس زاده مشکینی قبل از ظهر پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه قره قیه در مشگین شهر اظهار کرد: با تلاش و پیگیری مدیرکل جوان و جهادی نوسازی و تجهیز مدارس امیدواریم تا مهرماه در این روستا این واحد آموزشی تکمیل و تحویل اهالی شود.

وی از مدرسه به عنوان سمبل توسعه و پیشرفت فرهنگی و مدنی هر منطقه به ویژه مناطق روستایی یاد کرد و گفت: در کنار ساخت واحدهای آموزشی، سعی بر این است تا تجهیزات و امکانات نرم افزاری مناسب نیز در کلاس های درس برای دانش آموزان و نسل آینده فراهم آید.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از مدارس پیش از انقلاب احداث شده و عمر مفید آنها سپری شده که ضروری است نسبت به تعمیر، تجهیز و ساخت واحدهای آموزشی جدید اقدامات جدید و پیگیری ها انجام شود.

عباس زاده مشکینی به وضعیت منابع اعتباری دولت و سختی جذب این منابع اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته گاه منابع اعتباری در پایان سال برگشت می خورد در حالی که الان در کشور منابع محدود اعتباری صرف کارها و پروژه های عمرانی می شود و ما در جذب این منابع با بیشترین مشکلات و نار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نیروگاه زمین گرمایی مشگین شهر تا مردادماه

افتتاح نیروگاه زمین گرمایی مشگین شهر تا مردادماه