مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-04-28سياسي

ایجاد 132 صندوق قرض الحسنه مردم یار در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 132 صندوق های قرض الحسنه مردم یار در سال 1400 در استان ایحاد که 70صندوق آن در بیش از پنجاه روستای شهرستان بهمیی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، کاظم حاجی پور اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید به عنوان  نهاد مالی حامی کسب و کارهای کوچک و متوسط و اتصال آنها به کسب و کارهای بزرگ از جمله گردشگری می تواند اشتغال در روستا را  ایجاد و حفظ کند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دغدغه مشترک امروز دولت ایجاد اشتغال و رونق تولید است و ریاست محترم جمهور عنایت ویژه ای به مسئله رونق اقتصاد روستا به عنوان اصلی ترین عامل بازدارنده از مهاجرت روستاییان دارند.

حاجی پور افزود: روستاها باید برای کشور یک مجموعه مولد قابل اتکاء در تامین امنیت غذایی باشند و در این زمینه باید اشتغال زایی هدفمند و متناسب با ظرفیت های مناطق انجام پذیرد.

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان کهگلیویه و بریواحمد در ادامه گفت: صندوق کار آفرینی امید با توجه به تحولات بودجه ای در نظر گرفته شده از طرف دولت و قرارگرفتن این صندوق به عنوان ظرف ایجاد تحول در سال جاری، باید مشکلات اشتغال در روستاها را مرتفع کند تا بدین ترتیب بار بزرگی از دوش کشور در موضوع ایجاد اشتغال و رونق تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 132 صندوق قرض الحسنه مردم یار در کهگیلویه و بویراحمد

ایجاد 132 صندوق قرض الحسنه مردم یار در کهگیلویه و بویراحمد