مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-04-28سياسي

روز جهانی قدس مظهر رویش وحدت و مقاومت اسلامی است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار روز جهانی قدس را مظهر رویش وحدت و مقاومت اسلامی عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک و فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی با صدور بیانیه مشترکی ضمن دعوت از حضور آگاهانه و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، این روز را مظهر رویش وحدت و مقاومت اسلامی عنوان کردند.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس، نماد آزادی خواهی و ظلم ستیزی، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار و روز اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از ظلم و ستم مستکبران و تروریست های جهانی به ویژه رژیم منحوس تروریست و اشغالگر قدس و حامیان آن است.

این بیانیه میفزاید: روز قدس میراث گران بهای بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است که بیانگر اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام ملت های مسلمان در برابر زورگویان و صهیونیسم است.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: با وجود کینه توزی ها و توطئه های رژیم اشغالگر اسراییل به عنوان شرّ مطلق و حمایت های آمریکای جنایتکار در فتنه انگیزی و سلطه ظالمانه بر مسلمانان در مناطق مختلف جهان، در ابعاد گوناگون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جهانی قدس مظهر رویش وحدت و مقاومت اسلامی است

روز جهانی قدس مظهر رویش وحدت و مقاومت اسلامی است