مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-04-28فرهنگي

«سنگ صبور» افتتاح شد/ نمایش آثار هنرمندان فلسطینی در موزه فلسطین


نمایشگاه نقاشی های هنرمندان فلسطینی با عنوان «سنگ صبور» تا روز 11 اردیبهشت ماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین برقرار است.

- ، نمایشگاه آثار هنرمندان فلسطینی با عنوان سنگ صبور عصر چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه با حضور حبیب الله صادقی رییس گروه هنرهای تجسمی فرهنگستان هنر، بابک پوریان سرپرست موزه هنرهای معاصر فلسطین، مدیران فرهنگستان هنر و جمعی از علاقمندان در موزه هنرهای معاصر فلسطین فرهنگستان هنر افتتاح شد.

در این نمایشگاه، 29 اثر نقاشی با تکنیک رنگ روغن، اکریلیک و ترکیب مواد از 5 هنرمند نقاش فلسطینی که از آثار گنجینه فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران هستند، به نمایش درآمد.

محمد الشاعر، برهان کرکوتلی، ابراهیم غنام، توفیق عبدالعال و اعتدال شریف هنرمندان فلسطینی هستند که آثارشان در نمایشگاه سنگ صبور تا 11 اردیبهشت ماه به نمایش گذاشته شده است.

بابک پوریان سرپرست موزه هنرهای معاصر فلسطین درباره این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: 29 تابلوی نقاشی در ابعاد مختلف از هنرمندان فلسطینی که کمتر به نمایش گذاشته شده اند، در نمایشگاه سنگ صبور روی دیوار رفته اند.

با توجه به اینکه این آثار از گنجینه فرهنگستان هنر هستند، به صورت محدود و تا پایان ماه مبارک رمضان در موزه به نمایش درآمدند اما اگر استقبال از این نمایشگاه زیاد باشد، امکان تمدید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سنگ صبور» افتتاح شد/ نمایش آثار هنرمندان فلسطینی در موزه فلسطین

«سنگ صبور» افتتاح شد/ نمایش آثار هنرمندان فلسطینی در موزه فلسطین