مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-04-28سياسي

نیروی انتظامی جایگاه ویژه ای در تامین امنیت کشور دارد


نیروی انتظامی جایگاه ویژه ای در تامین امنیت کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان که با حضور فرمانده نیروی انتطامی کشور در ارومیه برگزار شد اظهارداشت: امروز با اشرافیت و اقتدار نیروهای مسلح و قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) آذربایجان غربی جزو استان های امن کشور است.

وی ادامه داد: اگر به چهار دهه گذشته و نا امنی ها و فتنه های قومی که در اول انقلاب در استان های کشور وجود داشت نگاه کنیم می بینیم که امروز با اشرافیت و اقتدار نیروهای مسلح امنیت پایدار در استان وجود دارد.

استاندار آذربایجان غربی امنیت را عامل جهش و شتاب در اقدامات و عملکردهای توسعه همه جانبه استان دانست و افزود: آذربایجان غربی به دلیل برخورداری از مرزهای طولانی و فرصت های بی شماری که در تجارت بین الملل دارد یکی از ثروتمندترین استانهای کشور است.

معتمدیان ادامه داد: یکی از وظایف ما در استان توسعه همه جانبه به خصوص در مباحث اقتصادی و معیشتی و برای دستیابی به این هدف امنیت رکن اساسی است و به لطف خدا نیروی انتظامی از اقتدار خوبی در منطقه و استان برخوردار است.

وی نقش نیروی انتطامی در آذربایجان غربی در صیانت از مرزها و مبارزه با مواد مخدر را پیشرو دانست و از اقدامات قابل توجه این نیرو قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی جایگاه ویژه ای در تامین امنیت کشور دارد

نیروی انتظامی جایگاه ویژه ای در تامین امنیت کشور دارد