مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-04-28فرهنگي

عبدالرضا سهرابی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی شد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عبدالرضا سهرابی را به عنوان مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی این وزارتخانه منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به عبدالرضا سهرابی آمده است: جناب آقای عبدالرضا سهرابی  نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور هنری، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و تلاش مجدانه برای شکوفایی هرچه بیشتر هنرهای تجسمی و رونق اقتصاد این هنر اصیل، محبوب و مردمی با استفاده از آرای صاحبنظران، پیشکسوتان و هنرمندان ارجمند و بهره گیری سازنده در راستای دیپلماسی فرهنگی در عرصه بین الملل، گام های مفید و موثری بردارید.

مزید توفیق جنابعالی را در خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف والای دولت مردمی ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

  از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی عبدالرضا سهرابی می توان به مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان سینمایی سمعی و بصری کشور، عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه تجسمی تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالرضا سهرابی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی شد

عبدالرضا سهرابی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی شد