مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-04-28اقتصادي

رشد 30 درصدی ورود مسافر نوروزی به گیلان/ 7 میلیون نفر سفر کردند


مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به سفر هفت میلیون نفر به استان در ایام تعطیلات نوروزی امسال، گفت: در مقایسه با سال گذشته 30 درصد افزایش داشته ایم.

- ، ولی جهانی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان گیلان با اشاره به ورود بیش از یک میلیون و 985 هزار خودرو در ایام نوروز به استان، اظهار کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 38 درصدی ورود خودرو به گیلان بودیم.

وی همچنین به ورود بیش از هفت میلیون مسافر نوروزی به استان گیلان اشاره کرد و افزود: این تعداد مسافر از طریق حمل و نقل زمینی و هوایی وارد استان شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 30 درصدی داشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان در ادامه با اشاره به افزایش 207 درصدی اقامت مسافران در استان، گفت: 44 درصد مسافران در مراکز اقامتی وابسته به این اداره کل، 28 درصد در خانه مسافرها و مابقی در سایر مراکز اقامتی استان گیلان اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز 277 هزار مسافر از موزه ها و بناهای تاریخی استان گیلان بازدید کردند، تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 70 درصدی داشته است.

جهانی با اشاره به حضور 371 گردشگر خارجی در ایام نوروز و رشد 30 درصدی در استان گیلان، افزود: گردشگران خارجی از کشورهای جمهوری آذربایجان، چین، روسیه، لبنان و برخی از کشورهای عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی ورود مسافر نوروزی به گیلان/ 7 میلیون نفر سفر کردند

رشد 30 درصدی ورود مسافر نوروزی به گیلان/ 7 میلیون نفر سفر کردند