مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-04-28سياسي

راهپیمایی روز قدس هراس در دل صهیونیسم انداخته است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: راهپیمایی روز قدس در عرصه جهانی و بین المللی واهمه و دلهره سرنگونی را در دل رژیم غاصب اسراییل انداخته است.

- اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: راهپیمایی روز قدس در عرصه جهانی و بین المللی واهمه و دلهره سرنگونی را در دل رژیم غاصب اسراییل انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام میثم فیاضی ظهر پنجشنبه در جلسه توجیهی برگزاری راهپیمایی روز قدس در اردبیل اظهار کرد: فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، فتح بابی برای آزادی فلسطین و مقدمه ای بر سرنگونی رژیم منحوس صهیونیسم است.

وی با اشاره به اینکه روز قدس نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجود رژیم منحوس اسراییل است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، حیاتی دوباره برای جامعه اسلامی و بشریت داد و رویکرد وحدت بین مسلمانان ایجاد و تقویت کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: روز جهانی قدس به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است و حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی این روز هراس را در میان صهیونیست ها و حامیان استعماری آنها دوچندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز قدس هراس در دل صهیونیسم انداخته است

راهپیمایی روز قدس هراس در دل صهیونیسم انداخته است