مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-28سياسي

فلسطین آرمان الهی ملت مسلمان ایران اسلامی است


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه فلسطین آرمان الهی ملت مسلمان ایران اسلامی است، گفت: مردم ما همواره پای آرمان های انقلاب و قدس عزیز ایستاده اند.

- ، ضمن دعوت از آحاد مردم متدین و خداجوی استان سمنان برای حضور در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: پیشاپیش از مردمی که در صحنه پرشکوه روز قدس به میدان می آیند تقدیر می کنیم زیرا می دانند که کار بزرگی را در این صحنه عظیم و در این شرایط کنونی جهان اسلام خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این افتخار تاریخی است که نصیب حال مردم ایران شده است، ابراز کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نه تنها در اجر دنیوی شامل دل شادی تمام دوست داران اسلام بلکه اجر اخروی نیز دارد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه امیدواریم که مردم استان سمنان همزمان با دیگر نقاط کشور و دنیا با راهپیمایی با شکوه در صحنه، یک بار دیگر نشان دهند که حامی فلسطین عزیز هستند، ابراز کرد: مردم با این راهپیمایی بار دیگر عظمت ملت ایران اسلامی را نیز به منصه بروز و ظهور می رسانند.

گلرو با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نماد پویایی، نشاط و سرزندگی مردم ایران اسلامی است که علیرغم مشکلاتی که دارند، همیشه پای آرمان ها هستند، تاکید کرد: مردم فلسطین بدانند که مردم ایران در کنارشان هستند و از آنها همیشه حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین آرمان الهی ملت مسلمان ایران اسلامی است

فلسطین آرمان الهی ملت مسلمان ایران اسلامی است